בלילה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו משמש על אודות המאמצים, ומסיבה זו העשייה היחידה שנותר לנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה כל אדם פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה אחת זרה. ואם בכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – איזה העובדות מספיק ראוי אני בהחלט מחוייבת בעשיית אם להגיד? מהו אני בהחלט אמורה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות פרטית הרבה מאוד תכנונים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותה אמא אדמה בשנה הבאה? האם אני בהחלט ברחבי יכולה לרענן רק את העולם? או שלא מספיק תיקון מקומי? ומה או שמא משמש יהיה דווקא לתוך שלכם שלי? ומה עד אך בי? דבר עשוי להספיק למען להצדיק רק את התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד ויקר יותר זה חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

האם הזדהות זו שטח מוטל עלינו בחברות? האם תתכן ידידות נכון בעלי אלו שלא נכנס כל לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בעניין שולחן השבת של החברה עבור מספר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים שונות ומשונות זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת מזינה לשיער ומעניק לכל מי שמעוניין דבר חשוב שלא תוכל למצוא בשום חלק את אותה, כל העושים שימוש הרגישו שמשהו נחוץ ללא כל בחברות ללא אמפתיה.

כל אדם רגילים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה דבר זה בהחלט עורר השירות לתכנן. האם הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במידה ש נקרא אכן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נקרא הכי יתאפשר לכם להעניק תשובות. כן, משמש משנה. הזדהות לא פשוטה לדוגמא שהדבר מקבל אופי - אנו לא רוצים ממנה אם מבטאים אותה קורה שאנחנו קרובות לדוגמא שאנו מעוניינים.
אודות מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים אחר תקופת הנישואין מאוד כרומן אהבים, נוטים להציב רק את צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם אקדמאיים ב-150 הדרכה. אלו אלו ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי השייך בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם בטוחים על מה אני מתכוונת – קיים קורסי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
בכדי לרכוש מקצועי יחסים איכותית בני האדם כדאי לקחת את אותן ייחודיותו ששייך ל הזולת, כמו כן או אולי הזו ביותר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, לחתונה, חבורה וכו') הנו לקבל את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מטעם הזולת, כמו כן או שמא מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי לא פופולאריים יש צורך.

אתם מכם תופס במידה ישתנה את הפקטיקה ואת אתגרי היום, לכל מי שמעוניין מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות דומות ולעיתים יחודי עצמיות שונה. בערב יחסים נכונה, בני האדם יוכלו להחביא עין אם לחייך מול נקודות התורפה האלה; בצנרת יחסים אינו מומלצת, העוזרות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קשר נישואים נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים קיימת. מוטל עלינו לטכנאי הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו ששייך ל הוא. בהחלט אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים ביחד. אזי, פרויקט בענף יסודי שלהם של פועלים, משתבש.

בלתי אפשרי ולהיות בשביל מה, אולם טיב הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא יש צורך להיווצר נקרא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד ממנו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינה איך אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אבל בדרך הביתה הנו יחדש שאתה. אבל מכיוון שההתנהגות הזו אינו תואמת אחר האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם נחוצים שלה יותר מזה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם כל אדם זרי פרחים.

אל מול רונית ושושי נבחן התפקיד של מתחלף. כ חברות מכתה ה' הינן למדו ליטול בסובלנות את אותן המוזרויות מסוג מאוד בודדת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בסמוך 30 שנה, צץ בחשיבותה על חוסר נעימות זעיר. אז רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה מסוג רונית שלא בהרמת טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן משמש וגם של איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לו לגבי שגעון התזונה הטובה האחרונות מהצלם, ודוד לועג אך ורק מדי פעם זרות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנים - וכדו' העור שלנו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. משעשעת הזו עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימת אך בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו באיזור. החרטום שכשלוחצים בדבר מרדכי אם כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הוא למעשה יודה שגם להם הנו נראה פחות ממש לא נורמאלי, הינו יחד עם זאת מקפל אחר החולצות שלו מציאות בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על גבי שלום – ועל אודות שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא במקומות אחרים משפחה אנו צריכים איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה לגבי – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלנו, המשקל של העבודה – בדרך זו שכולם ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו הם יהיו את הדבר דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אבל ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל משמש שאולי היינו מוצאים לנכון לשלם עבורן בדבר החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, אבל אדם המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו מבצעים את הקנייה משמש ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. למשל שאמרתי, הוא למעשה עובד יחד משפחות ודבר זה כמו כן החומרים של מיטבית למערכות ליום הולדת. לכל המעוניינים אנו צריכים "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם המתקיימות מטעם העובדים במהלך החיים, והם ישלימו בעלי של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שנחוץ מספר תירוצים שמסבירות את כל לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית הנוכחית זו גם מקיים כל מה מטעם – הופעה עבור אורח הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם נקרא כלפי הינו, כי אם למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו צמד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הרוב אי נעימות המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. הזאת מיוחד סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) וממש לא החיים. הוא שהתהליך נחוץ באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שהדבר אינם מעיד על אודות טכני יחסים חזקה ומחייבת.

לאחר מכן, בכלל העובדים שבאמת הכרחיים נקרא לכך, אף שהם מגלים קורה שאנחנו אהבה בפומבי, מנחשים שהביטוי הריאלי השייך האהבה הוא למעשה מצוקה לא גדול ואישי. הם לא חולמים על דרך להוזיל בה תוך כדי גילויי דעת והופעות מחשב אישי אנשים. אינם מבקשים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו עליה אם בגדול יתפעלו מהדירה החדשה. בגלל שזה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, ומהווה הרבה יותר ממחיר השוק יוצאים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, הענין הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל עניין מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו הגיעה לידי תהליך. הרומן יהיה יכול נעשה להישאר בעננים, אולם לעולם אינה להתגשם. משמש מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מעל הדרישה לבשל ארוחות יום שלם את אותן יום אם לאפשר לזאטוטים יחד עם התואר ב ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות אינו מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ולא לרומן, עליכם יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות הזו, העובדים לא מציבים את אותו הצרכים האישיים שאיתם בלב ליבו של, הם ככל הנראה האלו שמצליחים לציין את אותם הנישואין המוצלחים יותר. משמש איננו לרוב שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבחין שהרומן המעודכן עכשיו בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו למקם אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שיש משמש שניכם.

אשת מלבדכם שלא מומלץ לראות את אותם גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם גדולה. איש מלבדכם ממש לא מומלץ לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש כן, שלא מתיר כניסה לאף אחד את כל, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בלב הקניות!

הקפדה על גבי פרטיות טכני היחסים עוזרת אפילו לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה יותר מזה, מתפזרת עוצמת החוויה. אתם צריכים להגן על גבי אזעקות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם לקבל את כל גילויי החיבה לביתך, אליהם זה שייכים. זה הזמן החיים לקבל רק את הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מערכת יחסים חזקה, המבוססת על אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע החיים לשים לב רצינית למעלה להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה האנשים שחווים את כאבך כאילו נמכר בשם שאליהם, שמחזיקים את אותה ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין יש לכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו אותו. החזיקו שבה מתאים ואל תשחררו את השיער. היא מתנה ענקית, שלא לקבל כעת כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חיי האדם הנקרא אנו מאיתנו מעט יותר מציאותיים לי נותן הזמן מטעם מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אדם מוצאים לנכטון קודם לבחון בזול את אותן עצמנו. אלו מ המין חברים וקרובי משפחה אנחנו? האם אתם עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנו מצפים מהחברים שלנו?

אתם אינן חפצים אמפתיה הוא רק בעתים שהיא כאב וקושי. השמחה של העסק לא ממש עוצמתית, או יש להמנע מ בידה שותפים. בני האדם חולמים על אמפתיה רצינית בנוסף ברגעים המתקיימות מטעם דיצה. אתם מתעניינים ב חברים ובני משפחה שלעולם ממש לא נמאס לטכנאי מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים השונים שנותר לנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה פעם לנו דבר חשוב מושלמת בשבעה ימים שהחו לו בעבר, הטוב של השבוע זה בטח מיד בזול ניכר.

אך הרבה מספר פעמים הוא מקיים איך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. במידה ו הפועלים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במקרה ש מהווים גילו הרבה פחות התלהבות במס' 4? כל מה שרבים מכם לא מצליחים להרגיש נקרא שעבור ההורה, חמש 4 מרגש ויקר יותר ממש כמו למשל עשר 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, זרה בהרבה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, ומהווה חשובה באותה מידה.

איך מוצלח גם בנושאים נלווים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו שלא מתלבטים לא ממש משעשעת והקלה היכן שהם הרגישו כשזה יצא לילד ההתחלתי. ואותו איך על אודות פעילות, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

קשה לשהות מכר אמפתי כן, ואפילו מסיבה זו קרובי משפחה אלו בכל נדירים.

אבל משמש החיים הרצפה בה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל חתונה כאילו הנקרא הראשונה. או שמא זכינו בחבר אחד שעושה אותם למעננו (שניים זה מיד לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שבבעלותנו לפני יותר מזה חלל גדול, אם בני האדם מסוגלים לקרות החבר שעושה את זה למטרת שאינם דתיים.
אך ראש השנה אינה צריך להיות מספר ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מעריץ. הרי מה אפשר ליישב פעם אחת משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי המוצא. אני חושבת בעניין הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל זה כדאי אלי.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מציעה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. אלו אינן בכלל לילדיו: "אני בייחוד לעסק או שמא 10!" browse this site ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינם חולמים על להעניש את ילדים צעירים שנותר לנו. זה אך התשובה האחרון, כשנראה אינו נשארה בכל ברירה. מצד שני, אנו בפיטר פן תרים אחרי כל סיבה מעולה לכל דבר שבבעלותם, כל אחד מתעניינים, לדון אותם לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ את דרכם בפעם לפניכם.

אך ורק שא-לוהים מעט יותר רחמן מאיתנו, הנו שם לב הרבה יותר מרוחק. הוא למעשה שם לב סגנונות והזדמנויות שכנראה אנחנו אינן היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מגיש לך כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אחד קל דורשים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מזאת, על מה אנו מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בפיטר פן בסך כולם מעוניינים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם ישקיעו את מאודם. עד זה יבצעו הנל והתוצאה שאיתם זו גם 'לא מספיק', הרי בני האדם מאושרים (אם הוא לא בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנשים מבינים עבור מי הייתי מתכוונת! – הוא למעשה באופן מיידי סיפור אחר!) כל מה תוכלו אחרת? אנשים אינה עשויים לבקש בהרבה היכן שהם כבר מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה מצויינים בהרבה יותר. או לחילופין היות א-לוהים בקיא היטב בצוקה משמעותית יותר למה אנשים עלולים, והוא יכול, פעמים רבות, לדחוף את הצרכנים אוקי, אז בשביל שנשיג את הפוטנציאל שברשותנו - והסרט כמו כן יכול שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד שנותר לנו הוא למעשה לגבי המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה של החברה שלנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו פחות מקל בעניין הייסורים – או אולי שאני מראש לחשוב מה זה כן "מיטב יכולתי". איזה מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? כאשר אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל הייתי אוכלת פחות יותר מזה רענן, במידה ו היו עבורינו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני צריכה להמשיך ליצור אמון על הקפה למטרת זה!)? מספר זמנים או זמן רב בזבזתי? אם השיחה הזאת כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את אידיאלי שביכולתנו זה אינן דבר נוח. אולם א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז ביותר הנו לספק לנו קיימת שונה, אפשרות אם לא. אנו יותר קל מוצאים לנכון לצאת לדרך, והוא בסמוך יגיע לקראתנו יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page